Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.

Leuk, het is een pilot en we gaan dus eerst testen wat werkt en hoe dat door onze reizigers gewaardeerd wordt. Wij lezen graag jouw ervaringen!
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes :(


Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.

Haha, geen zorgen. We gaan zorgvuldig om met je gegevens en gebruiken deze alleen voor NS Extra. En ook je Facebook gebruiken we niet, anders dan dat je ermee kan inloggen op dit forum. Maar één van onze ideeën is dat we trouwe klanten graag eens willen belonen en verrassen met iets extra's. Dan gaan we natuurlijk niet op voorhand al weggeven wat en wanneer... 😉
Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Waarom staat dat dan niet in de voorwaarden?

En OV Vrij?
Ik heb me vanmorgen aan gemeld voor NS-EXTRA. Dit is door u bevestigd met een link om aan te klikken, tot op heden werkt de link niet wat nu?
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.
Kan ik me voorstellen, Merel! Als je naar je Algemene Instellingen gaat, kun je "Ontvang notificaties van je favorieten" uitzetten. Als je dit topic uit je favorieten wil halen, dan kun je dit doen door naar je Favorieten (zie rechtermenu) te gaan en het topic te verwijderen (met dank aan Sjors!).
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Helaas... deze feature van het NS Forum is niet per bericht uit te zetten...
Reputatie 1
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Je kan het topic uit je favorieten verwijderen:
https://forum.ns.nl/favorite/overview
http://ns.nl/contactvoorkeuren/definitief_bevestigen? Link werkt niet. En "later terugkomen" ook niet.
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?


Nee, dat wordt niet geaccepteerd, ook ik krijg de bevestiging niet verstuurd.
Dan mag je mij een privébericht sturen Arga, met daarin je kaartnummer. Dan ga ik het voor je regelen.
mijn link doet het ook niet
en plakken ook niet in je browser
neem aan dat ik ook een prive bericht mag sturen
Vervelend, Hans!

Mag ik vragen wat voor browser je hebt? En welke melding je te zien krijgt?
Firefox heb ook al met exploser geprobeerd
het is al gelukt sorry
Mag ik vragen waarom het nu wel is gelukt?
Firefox deed het eerst niet maar bij de derde poging wel
zo doende is het gelukt
In de email werd vermeld dat ik een gratis drankje bij de Kiosk kon halen. Krijg ik hiervoor later een coupon o.i.d.?
Deze koffiebon volgt in de welkomstmail, en dat kan 2 werkdagen duren, Treinreiziger33.
Ik wilde me inschrijven voor NS extra, ik kreeg een mail om me aan te melden maar er is geen link. Ik heb hem gecopieerd maar dat werkt niet, dus net als diegenen hierboven...wat kan ik doen.

Reageer