Welkom!
We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.
Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra
We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
Bladzijde 5 / 5
De NS is hier net zo snel met info als bij treinstoringen.
We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.
Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra
We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.
Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra
Lege woorden, misleidend. Jammer, had leuk kunnen zijn. Blaas het feest maar af en verzin wat anders.
Gezien het aantal aanmeldingen en positieve reacties, doen we dat liever niet, Kaatje 🙂. Jammer dat je er zelf niet zo enthousiast over bent!
Ik had mij aangemeld Sivan, toen kwam ik erachter dat de aankondiging van Hessel NS lege woorden en misleidend zijn. Dan is het niet raar dat ik niet enthousiast ben, voel mij bedrogen. Leuk dat het wel voor andere mensen werkt, blijkbaar heeft de NS niet door hoe ze stelselmatig bepaalde abonnementen negeren in ontwikkelingen. Dat is jammer. Doei.
Het is ook goed dat je dit uit, Kaatje! Juist omdat dit een pilot is, zijn we blij met zulke feedback. We gebruiken dit soort punten om na de pilot verder te kijken.
Daar ben ik dan wel blij mee, en hopelijk kunnen jullie dan gelijk hier informatie toevoegen die jullie vergeten waren? Jullie klanten met abonnementen die niet mee mogen doen? Die jullie de moeite kunnen besparen om zich aan te melden voor een dienst waarvan ze uitgesloten zijn? Dan moet ik nu echt gaan.
Hier hoor het OV-jaarabonnement en OV-Vrij abonnement vermeld te worden en wie weet welke andere abonnementen ook niet mee mogen doen.
http://www.ns.nl/reizigers/blind/_unsorted/ns-extra-homepage.html: ''Wegens groot succes is het maximum aantal deelnemers voor deze proefperiode bereikt.''
Hoi Hemels77,
Heb je HTML ingeschakeld (bovenaan je e-mail)? Dat kan helpen! Ook kun je de link knippen en plakken in je browser. Laat je weten of het is gelukt?
Heb je HTML ingeschakeld (bovenaan je e-mail)? Dat kan helpen! Ook kun je de link knippen en plakken in je browser. Laat je weten of het is gelukt?
Wat ik veel handiger zou vinden is om te kunnen zien of ik nog ingecheckt ben. Dus niet naar een automaat te hoeven, maar op mijn telefoon kunnen zien of ik wel uitgecheckt ben.
Bladzijde 5 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.