beantwoord

Welkomstmail NS Extra.

• 2 mei 2019
  • 4 reacties
  • 421 Bekeken

Ik ben student en mask gebruik van het srp. Ik heb mij afgelopen maandag ochtend rond 9u voor ns extra aangemeld.
3 werkdagen zijn inmiddels verstreken en er is nog steeds geen welkomstmail binnengekomen. .?Ik kan dus ook geen gebruikmaken van de gratis 1e klas upgrade? Dat terwijl ik (deels in de spits) morgen 4 uur in de trein zit...

Verder nog een vraag en een opmerking. Omdat ik soms hele lange dagen heb neem ik zo nu en dan de 2-1 toeslag dal toeslag.

Mijn vraag hierover is of deze ook geldig is bij arriva/blauwnet, specifiek blauwnet traject hengelo enschede kennispark.

Dan nog een opmerking. Met ns flex kost het aankopen van een 1e klas daluren toevoeging ongeveer 35 euro ( of zelfs minder?). Ik als student heb een srp, maar zou zeker wel 35 euro bij willen betalen voor eerste klas daluren. Sterker nog, 5 tientjes zou ik het ook nog waard vinden. Ik besteed dagelijks okngeveer 2.5 uur in de trein en zou een dergelijke optie zeer waarderen.

Overigens ben ik gemiddeld genomen best tevreden met het openbaar verkeer . Alleen dat oude DDAR materieel dat ze achter die ik geloof 1600 locomotieven hangen tussen apeldoorn en enschede vind ik echt niet meer kunnen.

Avast bedankt voor de antwoorden en reacties!
icon

Beste antwoord door Emma NS 2 mei 2019, 14:59

Beste DansailV, welkom bij onze Community!

Wat vervelend dat je de welkomstmail nog niet hebt ontvangen. Normaliter duurt dit maximaal drie werkdagen, dus je zou deze wel al binnen moeten hebben. Misschien kun je ons even een Facebook bericht sturen, dan kunnen mijn collega's kijken of je goed bent aangemeld! :)

De upgrade 2 > 1 is geldig bij alle treinvervoerders.