beantwoord

wijzigen van datum/dag actie NS

  • 3 maart 2017
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Reisadviseur*
  • 33 reacties
Hallo
Ik had Valentijnscadeau van NS Extra, omzetting 2e naar 1e klas reizen.
Kon je bestellen t/m 1-3 en gebruiken t/m eind maart.
Nu heb ik (heel stom natuurlijk) verkeerde dag/datum ingevuld en kan die dag helemaal niet.:(
Kan ik dit nog laten veranderen?
icon

Beste antwoord door Thom 3 maart 2017, 14:25

Helaas niet, het is achteraf niet meer te wijzigen. Het is ook om fraude te voorkomen. U zou twee keer van de actie gebruik kunnen maken. U zult het niet doen maar er zijn teveel anderen, jammer genoeg. Na 1 maart is het sowieso niet meer mogelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas niet, het is achteraf niet meer te wijzigen. Het is ook om fraude te voorkomen. U zou twee keer van de actie gebruik kunnen maken. U zult het niet doen maar er zijn teveel anderen, jammer genoeg. Na 1 maart is het sowieso niet meer mogelijk.
Ik heb gekozen voor het laden op mijn OV chipkaart
Als de datum gewijzigd wordt, kan ik toch niet 2x gebruik ervan maken?
Van fraude is er geen sprake !!!
Reputatie 7
Badge +4
Zoals ik aangaf is het niet naar u persoonlijk bedoeld. Dat staat er ook niet. Het is om aan te geven waarom NS het doorgaans niet doet.

Reageer