Win een weekendje weg naar Berlijn

• 15 juli 2019
  • 18 reacties
  • 1824 Bekeken

Beste,

Ik heb zojuist de quiz "win een weekendje weg naar Berlijn" gemaakt. Allereerst dank voor het gratis Kobo Plus ebook-abonnement. Ik wil wel even opmerken dat vraag 4 echt een strikvraag is. Het is maar hoe je deze -niet SMART gestelde- vraag interpreteert. Als ik van Breda naar Tilburg reis ben ik er met de Intercity sneller dan met de Sprinter. Qua topsnelheid zullen ze vast even snel gaan, maar qua tijd niet ;)

Met vriendelijke groet,
Saskia

18 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De essentie is dat ze allebei even snel kunnen rijden, alleen een IC doet het langere tijd achter elkaar omdat deze niet bij ieder station hoeft te stoppen.
Aan de andere kant, zijn er ook sprinters die geen 140 maar slechts 120 km/u kunnen (SGM) en sprinters die 160 km/u kunnen maar dat niet rijden. Er zit dus nog wel verschil in.
Goedenavond Sassiev en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor je feedback, denk ik? Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo snel niet kan vinden over welke actie dit precies gaat en in hoeverre het ook werkelijk door ons is aangeboden. 😅 Kun je misschien aangeven hoe je bij deze quiz bent gekomen?
Hoi Stijn,

Ik heb de quiz via de mail ontvangen van de Nederlandse Spoorwegen. Heeft verband met NS-Extra.

Groet Saskia
Ah, duidelijk! Bedankt voor de verdere informatie, ik was zelf nog niet bekend met deze quiz, vermoedelijk is hij vrij recent. 😄

Ik zal je feedback doorgeven aan ons NS Extra team, alhoewel de kans groot is dat er doelbewust een strikvraag in is geplaatst. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Heel recent Stijn, ik had de mail erover vandaag om 16.12 binnen.
Dank je Stijn! Dat vermoeden heb ik ook;)

Ik had ook beter moeten Googlen ;p
Beetje van de WAP bij NS.
Eerst een mail alle quizvragen goed en één minuut later een mail dat ik een vraag fout heb. Ik heb al een Kobo abonnement en bovendien zijn het dezelfde vragen dan in 2018.
Reputatie 4
De vraag is welke trein sneller is. Dat zie ik toch echt als reistijd. Anders kunnen we ook wel zeggen dat het vliegtuig sneller is tussen Amsterdam en Rotterdam dan de trein...
over dat kobo abbonnement

ben sinds gisteravond aan het proberen via bol.com(geheel volgens instructies) maar de code wordt niet herkend en bij klantenservice of chatten hebben ze geen idee waar ik over zeur..
toch zonde hoor maar ik heb er na 5 pogingen genoeg van...
Dat is wel balen @Persoon! Ik wil je voor nu verzoeken om het verzilveren even af te wachten en het later deze week nogmaals te proberen. Er zijn namelijk wat kinderziektes mee gemoeid. Excuses voor het ongemak!
Ik ben mijn kortingscode die ik kreeg voor een 2 maanden durend Koboplus ebook abonnement
kwijt. Had hem opgehaald maar niet opgeschreven. Ik dacht als ik de mail bewasr kan ik hem later nog eens ophalen maar dat lukt dus niet meer. Kan ik een nieuwe code krijgen?
Bij NS chat weten ze het niet.
Hoi Genna en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je code kwijt bent geraakt. Ik wil je verzoeken om aan het einde van de week contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dan kunnen we je een nieuwe code meegeven.
Prima, bedankt.
ik heb ook een kobo plus abonnement gewonnen bij een actie van de NS. ik zie hierboven dat iemand van de NS heeft gereageerd maar niet bekend is met de actie. Aangezien er veel oplichters zijn wil ik graag weten of die actie daadwerkelijk van de NS afkomstig is?
Badge +3
ik heb ook een kobo plus abonnement gewonnen bij een actie van de NS. ik zie hierboven dat iemand van de NS heeft gereageerd maar niet bekend is met de actie. Aangezien er veel oplichters zijn wil ik graag weten of die actie daadwerkelijk van de NS afkomstig is?
Die actie is van de NS, 2 maanden gratis e-books in ruil voor een boel persoonsgegevens/privacy.

https://community.ns.nl/ns-extra-35/win-een-weekendje-weg-naar-berlijn-59078
Ik heb met de klantenservice gechat, maar die weten van niks. Dus geen nieuwe code gekregen.
Vorige week waren er inderdaad wat onduidelijkheden, maar we hebben zo onderhand meer informatie gekregen. Deze actie is zeker van ons. :)

Ik heb met de klantenservice gechat, maar die weten van niks. Dus geen nieuwe code gekregen.
Ik ben bang dat we geen vervangende code kunnen verstrekken wanneer de oorspronkelijke code is kwijtgeraakt. We hebben wel de mogelijkheid om een code die niet werkt te vervangen, maar we hebben wel een controle nodig dat er een foute code gegevens is. Als er geen code gegeven kan worden, hebben we die controle niet en kunnen we dus ook geen vervangende code verstrekken. Het spijt me als we dit eerder wel geïmpliceerd hebben.
Laat maar zitten ga nooit meer meedoen

Reageer