beantwoord

Zomertoer

• 29 juni 2018
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Gisteren geprobeerd te bestellen. Af te rekenen bedrag niet juist. Korting niet verrekend. Vandaag opnieuw geprobeerd. Lukt niet omdat systeem aangeeft code niet geldig. Lekker dus. En nu NS?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 juli 2018, 10:39

Hallo HenkKloeze, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Er waren inderdaad wat problemen met het verrekenen van de korting. Is het inmiddels wel gelukt? Zo niet, dan hoor ik dat graag en ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

In zo'n situatie kun je ook altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan direct even met je meekijken en je van advies voorzien.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo HenkKloeze, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Er waren inderdaad wat problemen met het verrekenen van de korting. Is het inmiddels wel gelukt? Zo niet, dan hoor ik dat graag en ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

In zo'n situatie kun je ook altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan direct even met je meekijken en je van advies voorzien.
Beste Miriam,
Dank voor de reactie. Mijn reactie is ook erg laat, maar ik was t/m het weekend een weekje met vakantie, vandaar. Het bestellen is allemaal niet meer gelukt. De klantenservice had ik welk geprobeerd te bellen, maar dat was een "onmogelijke"opgave. Voortdurend in gesprek.
Ben benieuwd of jullie nog iets voor mij kunnen doen in dezen.
Vriendelijke groet,
Henk Kloeze
Wat jammer om te lezen dat het uiteindelijk niet meer is gelukt met het bestellen, HenkKloeze! We hebben helaas een storing gehad waardoor de kortingscodes niet werkten. Die storing zou op het moment van jouw oorspronkelijke bericht al verholpen moeten zijn, maar blijkbaar is het niet voor alle code's opgelost. Het enige wat ik je op dit moment kan voorstellen is om de tickets te bestellen voor de prijs zonder korting (€39) en dan naderhand de korting terug te vragen. Ook dat kan via onze Klantenservice.
Wat jammer om te lezen dat het uiteindelijk niet meer is gelukt met het bestellen, HenkKloeze! We hebben helaas een storing gehad waardoor de kortingscodes niet werkten. Die storing zou op het moment van jouw oorspronkelijke bericht al verholpen moeten zijn, maar blijkbaar is het niet voor alle code's opgelost. Het enige wat ik je op dit moment kan voorstellen is om de tickets te bestellen voor de prijs zonder korting (€39) en dan naderhand de korting terug te vragen. Ook dat kan via onze Klantenservice.

Ja sorry hoor Stijn,

Wat werkt er nog wel bij jullie, ben nu een kwartiertje aan het lezen en lees alleen maar storingen

• storing bij het aanmaken van de ov Chipkaart
  • storing bij de actiekaartjes
  • storing bij het bestellen van de zomertoer
  • storing bij het koppelen van juiste personen in Mijn NS
enz.enz.

Ook de aangedragen oplossing is er weer van bijzondere treurigheid. Betaal eerst teveel en vraag dan je geld terug. Je vergeet er dan bij te vertellen dat het geld terugontvangen wel een paar weken gaat kosten. Wanneer gaan jullie administratiekosten aan deze klanten betalen. Stop met deze onzin en zorg dat jullie je zaakjes voor elkaar krijgen. Een hele simpele oplossing waarom kan HenkKloeze geen Zomertoer bij het loket kopen.??

Reageer