beantwoord

Zomertoer geldig t/m 2 september, maar je moet nu je reisdoel al aangeven?

De actie "zomertoer" (twee personen 1e klas voor 29,00) is qua aanvragen verlengd t/m 24 juli. Ik wilde er zojuist 1 kopen, om eind augustus ergens samen naar toe te reizen. Blijkt dat je 'm niet kunt kopen, als je geen vertrek- en eindstation intikt. Maar de route besluit ik pas over een maand, als we er een dagje uit mee willen reizen. Waarom moet ik dit nu al opgegeven bij aankoop, en kan ik niet gewoon voor een kaartje betalen en dan over een maand mijn route aangeven? De ''zomertoer" kan nu nl nog 43 dagen gebruikt worden na aankoop, dan is het toch fijn als je ook langer de tijd hebt om te bepalen waar je heen wilt. Op deze manier is dit voor mij een reden om niet de actie te bestellen en ik denk dat meer mensen hier tegenaan lopen.
icon

Beste antwoord door Tamzin 19 juli 2018, 18:56

Het zijn spotgoedkope kaartjes en dan gelden er uiteraard beperkingen voor het gebruik.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het zijn spotgoedkope kaartjes en dan gelden er uiteraard beperkingen voor het gebruik.
Als je in november wilt vliegen kun je nu al (in huis) tickets kopen voor maar een paar Euro. Bij het niet gebruiken van deze tickets ben je toch je geld kwijt. Zoiets geldt tegenwoordig ook bij de NS. Toch klaagt iedereen over het (nieuwe) prijsbeleid van de NS, maar niet die van de vliegmaatschappijen...

Reageer