beantwoord

15.58 instappen

• 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb dal voordeel abonnement. Mag ik met de nieuwe regel vóór 16.00 instappen en mijn reis afmaken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 november 2019, 10:21

Ja. Het tijdstip van inchecken is bepalend voor het kortingspercentage voor de hele reis. Als u in de daluren incheckt, reist u dus met korting, ook als uw reis (deels) in de spitsuren valt.

Voor houders van een Dal Voordeel-abonnement wijzigt er overigens niets. Voor hen geldt nu al dat zij geen korting krijgen bij inchecken in de middagspits. Alleen voor houders van een Voordeelurenabonnement, die nu ook in de middagspits met korting mogen reizen, geldt dat zij per 1 januari 2021 geen korting meer krijgen in de middagspits.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Ja. Het tijdstip van inchecken is bepalend voor het kortingspercentage voor de hele reis. Als u in de daluren incheckt, reist u dus met korting, ook als uw reis (deels) in de spitsuren valt.

Voor houders van een Dal Voordeel-abonnement wijzigt er overigens niets. Voor hen geldt nu al dat zij geen korting krijgen bij inchecken in de middagspits. Alleen voor houders van een Voordeelurenabonnement, die nu ook in de middagspits met korting mogen reizen, geldt dat zij per 1 januari 2021 geen korting meer krijgen in de middagspits.

Reputatie 7
Badge +3

Voor houders van een Dal Voordeel-abonnement wijzigt er overigens niets. Voor hen geldt nu al dat zij geen korting krijgen bij inchecken in de middagspits.

Dat is waar voor zover ze op saldo reizen. Wat wel veranderd voor DalVoordeel is dat met keuzedagen niet meer in de middagspits ingecheckt kan worden

Reageer