beantwoord

20euro onbekend

• 17 januari 2020
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo,

Op 7 januari wordt er 20 euro reden onbekend afgeboekt

Nu kreeg ik 14 jan een mail dat er een klassewissel plaatsgevonden zou hebben.

Nou, ik weet nergens van, ik rijd altijd 2e klasse, dat kleine stukkie van Utrecht Overvecht naar Amersfoort zeker.

Vind 1e klas beslist zonde van mn geld. 

Verwacht ook zeker dat jullie dat terugdraaien!

M. Vrijland

icon

Beste antwoord door Thom 17 januari 2020, 11:18

Was het een correctietarief en reisde u met Flex? Klantenservice kan er even naar kijken. Via dit forum kunnen we niet bij de administratie. Bent u door een conducteur gecontroleerd?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Was het een correctietarief en reisde u met Flex? Klantenservice kan er even naar kijken. Via dit forum kunnen we niet bij de administratie. Bent u door een conducteur gecontroleerd?

Ik heb geen controleur gezien. Dus niet gecontroleerd. 

Maar vind t zo vreemd, je moet iets omzetten zag ik om 1e klas te gaan reizen en een kwartier van te voren dat je of door de poortjes gaat of de trein in. 

Ik heb nog nooit wat omgezet om 1e klas te reizen.

Vind dit vreemd.

Ik ben iemand die als ik een fout gemaakt heeft daarvoor verantwoordelijk is maar in deze tast ik in het duister.

Ik reis met flex en de treinreis wat ik maakte staat genoteerd. 

Nu staat onder deze reis in het overzicht dat ik 20 euro moet betalen, onbekend.

Ik heb een mail ontvangen waarin staat een correctietoeslag omdat ik 1e klas zou reizen.

Sorry maar ik tast in het duister. Weet nergens van!

Welkom bij de NS Community, Maurice1964.

Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan meekijken in het systeem.

Reageer