Skip to main content

Op 28 december ontving ik een aanvullende factuur van 50 euro. Alle reizen zijn betaald. Kunt u mij uitleggen waarom ik deze factuur heb ontvangen?
Met vriendelijke groet, V. Vovk

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden. Wellicht is uw factuur hoger dan verwacht omdat er correctietarieven in rekening zijn gebracht.

Als uit de factuur blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer