28euro kwijt
Reputatie 2
Hi. Op verzoek van zowel de conducteur als de klantenservice heb ik mijn geld gestorneerd. Vandaag is volgens hen onterecht 28euro afgeschreven. Derhalve wil ik, aangezien ik 1 dag, dus minder dan 14 dagen, herroepen, dus mijn oude product terugkrijgen. Ik hoor graag van u hoe u dit verder in orde gaat maken. Dank alvast.
Reputatie 3
Hiervoor zul je toch contact op moeten nemen met de klantenservice van de NS.
Dit forum is hoofdzakelijk een informatiekanaal waar reizigers elkaar helpen.
Het is geen postbus van de NS waar je wensen zoals een contract herroepen kunt regelen.
Dit forum is hoofdzakelijk een informatiekanaal waar reizigers elkaar helpen.
Het is geen postbus van de NS waar je wensen zoals een contract herroepen kunt regelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.