beantwoord

2e kaart bij NS Flex

  • 2 december 2018
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik wil binnen mijn bestaande account een 2e NS Flex kaart toevoegen voor mijn vrouw en daarvoor een nieuwe kaart aanvragen. Kan dat? Ik zie de optie nl niet en wil eigenlijk niet een aparte account aanmaken.
icon

Beste antwoord door Iris NS 2 december 2018, 15:06

Welkom bij onze NS Community, HansA :)

Dit is inderdaad niet mogelijk, maar je vrouw kan voor haarzelf wel een NS Flex contract bestellen.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom bij onze NS Community, HansA :)

Dit is inderdaad niet mogelijk, maar je vrouw kan voor haarzelf wel een NS Flex contract bestellen.
Ok als ik een ander maar vergelijkbaar email adres gebruik kom ik steeds in mijn eigen account terecht. Hier klopt niks van.
ik log in met 2 verschillende email adressen met 2 verschillende passwords en kom steeds bij 1 account uit. Dit kan niet kloppen NS, lijkt me dat hier sprake is van een security issue.
Misschien dat dit komt doordat je browser dit onthoudt? Zo niet, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit probleem uit te zoeken. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 3
Cookies wissen...

Reageer