beantwoord

3min voor inchecken klopt niet? flex dal veij

• 23 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Hoi, meerdere conducteuren vertellen mij dat als je 3 minuten voor 9 incheckt dat je dan op je daluren abo reist maar elke keer zie ik rekening reizen op het apparaat staan en zelfs minuten na 9:00, ik vind dit buitengewoon storend, vooral o dat ik een rekening krijg van €160 in plaats van €106, hoe los ik dit op? En hoe kan ik m’n geld terug krijgen? Want ik heb gewoon netjes gedaan wat de conducteur tegen mij vertelde en de website als informatie heeft…

icon

Beste antwoord door Maxime NS 23 oktober 2019, 11:38

Hallo Bob2, welkom op de NS Community! 

Precies wat MoDe zegt! Wil je je factuur bekijken? Die 54,- euro kan niet komen door check-ins om 8:57 uur.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht heb je vlak daarvoor nog een andere reisje gemaakt tegen vol tarief. Als je dan uitcheckt en weer incheckt geldt dat laatste als een overstap en niet als een nieuwe reis.

Hallo Bob2, welkom op de NS Community! 

Precies wat MoDe zegt! Wil je je factuur bekijken? Die 54,- euro kan niet komen door check-ins om 8:57 uur.

Reputatie 7
Badge +3

Bij Flex wordt altijd reizen op rekening getoond bij inchecken.

De conducteuren hebben gelijk, er is een 5 minuten marge. Je reist al met korting als je om 6.35 uur, 8.55 uur, 16.05:uur of 18.25 uur incheckt.

Heb je jouw facturen en jouw reisgeschiedenis nagekeken? Als deze niet klopt en er is voltarief gerekend terwijl je in de daluren incheckte kun je telefonisch, of via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Heb j

Reageer