beantwoord

40 euro bijkomende kosten

• 24 juni 2019
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Goedemiddag NS,

Ik heb een NS Flex abonnement en daarmee heb ik inzichten in mijn reishistorie en reeds gemaakte kosten. Nu zie ik dat er bij de "Reis- en overige kosten" een bedrag staat wat niet overeen komt met mijn reishistorie. Het verschil is exact 40,00 euro. Waar komen deze kosten vandaan? Ik kan ze namelijk nergens naar traceren.

Met vriendelijke groet,
Ruben
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juni 2019, 16:06

Goedemiddag Rubenj91 en welkom bij de NS Community!

Wat Momo aangeeft zou inderdaad een verklaring kunnen zijn,maar ik durf er verder weinig over te zeggen zonder ook werkelijk je gegevens in te hebben gekeken. Je kunt eventueel zelf je reistransacties afgaan of er daar misschien ergens extra kosten zijn berekend, maar anders dan dat zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat zij mee kunnen kijken naar je transacties en de berekende kosten. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Mogelijk is dat vanwege 2 x €20 correctietarief vanwege niet in of uitchecken. Maar hiervoor zou je bericht moeten hebben gehad.
Goedemiddag Rubenj91 en welkom bij de NS Community!

Wat Momo aangeeft zou inderdaad een verklaring kunnen zijn,maar ik durf er verder weinig over te zeggen zonder ook werkelijk je gegevens in te hebben gekeken. Je kunt eventueel zelf je reistransacties afgaan of er daar misschien ergens extra kosten zijn berekend, maar anders dan dat zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat zij mee kunnen kijken naar je transacties en de berekende kosten. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer