beantwoord

40% voor medereiziger ook in daluren bij weekend voordeel ns flex

• 17 mei 2019
  • 3 reacties
  • 365 Bekeken

Ik heb NS Flex weekend voordeel abonnement voor 2 eur/maand. Ik kan zelf doordeweeks in daluren NIET reizen met 40% korting. Maar als iemand doordeweeks in daluren met mij meereist, kan hij/zij wel de samenreiskorting 40% op zijn/haar OV zetten ? En dan betaal ik de vole ritprijs en mijn medereiziger heeft wel recht op 40% korting? Of kan iemand met mij meereizen met 40% korting alleen in het weekend ?
icon

Beste antwoord door Staanplaats 17 mei 2019, 19:50

Als ik op de NS website af ga mag er ook doordeweeks iemand met korting meereizen:

Gaat u samen reizen met iemand met een NS-abonnement (uitgezonderd KidsVrij) of Studentenreisproduct? Dan mag u in de daluren met 40% korting meereizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Als ik op de NS website af ga mag er ook doordeweeks iemand met korting meereizen:

Gaat u samen reizen met iemand met een NS-abonnement (uitgezonderd KidsVrij) of Studentenreisproduct? Dan mag u in de daluren met 40% korting meereizen.
Wat Staanplaats hier schrijft klopt helemaal, voor zover dit is aangegeven op de website. Wanneer iemand met je meereist mag die persoon gebruik maken van Samenreiskorting. Je dient wel zelf in- en uit te checken met je NS Flex.
Reputatie 3
Als toevoeging: deze informatie is hier te vinden op de website van de NS.

Reageer