beantwoord

60 plus-kaart introduceren.

• 10 June 2018
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Om toch gebruik te kunnen maken van de
keuze dagen bij een ns-flex, is het misschien een idee om een jaarlijkse 60plus bijkaart te introduceren waar per jaar de keuzedagen opgezet kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Nathan NS 11 June 2018, 13:43

Hallo adrossr en welkom bij onze community!

Bedankt voor je input. Er is voor gekozen om geen Keuzedagen aan NS Flex toe te voegen. NS Flex is er op geijkt dat je zo min mogelijk langs de OV-chipkaartautomaat hoeft te gaan, gezien je voor Keuzedagen langs de OV-chipkaartautomaat dient te gaan, werd deze optie niet meegenomen in het NS Flex proces. Er komt wel een soortgelijke optie, de "NS Flexdagen". Daarover later meer!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hallo adrossr en welkom bij onze community!

Bedankt voor je input. Er is voor gekozen om geen Keuzedagen aan NS Flex toe te voegen. NS Flex is er op geijkt dat je zo min mogelijk langs de OV-chipkaartautomaat hoeft te gaan, gezien je voor Keuzedagen langs de OV-chipkaartautomaat dient te gaan, werd deze optie niet meegenomen in het NS Flex proces. Er komt wel een soortgelijke optie, de "NS Flexdagen". Daarover later meer!
https://www.treinreiziger.nl/ns-verwacht-nieuwe-klanten-ns-flex/
"Ook willen we in 2019 flexdagen voor senioren beschikbaar maken via NS Flex. We denken er ook aan om deze flexdagen beschikbaar te maken voor andere abonnees, alleen met een andere prijs.”
Dag, Bedankt voor de reactie..zoals het nu is ben ik beter af met mijn daluren abonnemet + de bij gekochte
keuzedagen. Ik wacht totdat er zoiets met NSFLEX komt en dan ben ik ook voor het Nsflex systeem.. ik ga steeds meer met de trein reizen en zeker omdat het steeds gemakkelijker wordt.. grtn adrossr

Reageer