beantwoord

Aanmelding NS flex nog niet bevestigd

• 19 mei 2019
  • 6 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo,
2 dagen geleden heb ik een NS flex abonnement aangevraagd, heb daarvoor €10,- betaald. Na deze betaling kreeg ik een bevestiging van de betaling én de melding dat ik direct een bevestigingsmail kon verwachten van de NS. Deze mail heb ik nog altijd niet gekregen en vraag me af wat er mis is gegaan. Ik kan in mijn NS ook nergens mijn bestelling zien.
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat de situatie is en spoedig van jullie te horen.

M.v.g.,

L..M
icon

Beste antwoord door Robert B 19 mei 2019, 21:08

Welkom bij de NS Community!

Staat op de Startpagina van Mijn NS ook je Flex abonnement nog niet? Dan neem contact op met de klantenservice.

Oh, en je moet ook nog even naar een ophaalpunt om het op je kaart te zetten (op station of supermarkt e.d.).
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Staat op de Startpagina van Mijn NS ook je Flex abonnement nog niet? Dan neem contact op met de klantenservice.

Oh, en je moet ook nog even naar een ophaalpunt om het op je kaart te zetten (op station of supermarkt e.d.).
Hoi,
Dankjewel voor de reactie.
Als antwoord op je vraag; Nee, op de startpagina van mijn NS kan ik niks vinden over het flex abonnement.
Bovendien heb ik nog geen kaart, omdat ik een nieuwe heb aangevraagd en mijn oude OV-kaart, welke bijna verlopen is, heb opgezegd.
Het ophalen van mijn nog 'onzichtbare' bestelling lijkt me nu nog niet van toepassing.
Badge +3
Aha, als je het besteld hebt op een nieuwe kaart (ingangsdatum 7 dagen na de besteldatum) dan komt het automatisch goed te staan.

Je hoeft verder dus niets te doen. Bij Bestellingen zie je inderdaad niets, want er valt niets op te halen.
Okay, dankjewel. Ik wacht af en hoop over een klein weekje mijn bestelling te zien in mijn NS. Kan ik er dan ook van uit gaan dat de nieuwe kaart gewoon naar mijn huisadres opgestuurd wordt, ondanks dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
M.v.g. Louise
Badge +3
Dat zou je even na moeten vragen bij de klantenservice. Is de mail wellicht in de spambox terecht gekomen?

Bij Gmail zie ik mails van NS meestal bij Updates of Reclame/Promotions staan.
Nee, de mail zit niet in de Spam-box, had ik al in de gaten gehouden. Ook gebruik ik geen Gmail, dus dat kan 't ook niet zijn. Ik zal morgen even bellen met de klantenservice over mijn vraag betreffende de nieuwe kaart.
Hartelijk dank voor je berichtjes.

Reageer