Hallo,
Ik heb sinds enige tijd een NS Flex Basis (zonder abonnement).
Wanneer ik dit in Mijn NS wil wijzigen naar een NS Flex abonnement krijg ik steeds de melding: “Alleen de contracthouder kan dit wijzigen”.
Op de website staat nochtans dat men een NS Flex Basis op elk moment kan wijzigen.
Waarom krijg ik deze melding dat ik geen contracthouder ben ?
Ik heb wel mijn OV chipkaart telefonisch moeten aanvragen vroeger omdat ik in Belgie woon. Kan dit de reden zijn en hoe kan dit opgelost worden ?
Beste antwoord door Robert B
Een ov-chipkaart kan je aan elke Mijn NS account koppelen, maar als dat niet de account (e-mail adres) is waarop de kaart aangevraagd is ben je niet de contracthouder en kan je inderdaad niets wijzigen.
Log dus in met het e-mailadres waar ook de meldingen over facturen e.d. op binnen komen. Is er geen account bekend op dat adres, dan maak er eentje aan en activeer die via de e-mail die je krijgt, of vraag de activatielink opnieuw aan.
Werkt dat ook niet, dan neem contact op met de klantenservice.