beantwoord

Aanvragen van ns flex lukt niet

• 9 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Hi,
Ik heb nu al een paar keer gebrobeerd bij ns flex aan te melden, maar elke keer als ik mijn gegevens invul en doorklik bij het controleren van mijn gegevens blijf ik op dezelfde pagina. Ik weet niet wat ik moet doen hiermee, want het lukt mij gewoon echt niet. Ik klik op het balkje verder maar er gebeurt niks, ik heb het ook al op meerdere apparaten geprobeerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Iemand die mij hiermee kan helpen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 10 oktober 2018, 11:06

Hallo Hofman12, welkom op onze Community!

Erg vervelend om te lezen dat het niet lukt om de aanmelding te voltooien. Heb je al eens een poging gedaan via deze link? Het is lastig om aan te geven wat hier precies mis gaat. Er zijn de afgelopen dagen wel een aantal storingen geweest, maar je geeft aan dat je het ook al een aantal keer een poging hebt gedaan. Wat voor abonnement wil je precies aanvragen of gaat het om een overstap naar Flex?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Hofman12, welkom op onze Community!

Erg vervelend om te lezen dat het niet lukt om de aanmelding te voltooien. Heb je al eens een poging gedaan via deze link? Het is lastig om aan te geven wat hier precies mis gaat. Er zijn de afgelopen dagen wel een aantal storingen geweest, maar je geeft aan dat je het ook al een aantal keer een poging hebt gedaan. Wat voor abonnement wil je precies aanvragen of gaat het om een overstap naar Flex?

Reageer