beantwoord

Abbo toevoegen aan Flex

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi,

Heb 2 maanden geleden een OV chipkaart aangeschaft met Flex, zonder maandelijkse kosten en met 10,00 administratiekosten.
Nu wil ik een abonnement afsluiten (Weekend Vrij) voor 2,00 per maand. Maar moet ik nu wederom weer administratiekosten betalen van 10,00?
icon

Beste antwoord door MoDe 14 mei 2019, 06:45

via jouw account op mijnNS kun je weekend vrij op je kaart zetten. Hier betaal je geen administratiekosten voor. Na een maand kun je je abonnement weer wijzigen.
Let op weekend vrij is duurder dan €2. Een weekendvoordeelabonnenent, waarbij je 40% korting krijgt, kost €2
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
via jouw account op mijnNS kun je weekend vrij op je kaart zetten. Hier betaal je geen administratiekosten voor. Na een maand kun je je abonnement weer wijzigen.
Let op weekend vrij is duurder dan €2. Een weekendvoordeelabonnenent, waarbij je 40% korting krijgt, kost €2
Bedankt voor je snelle reactie!
Merk dat er meer opties zijn wanneer je inlogt op ns.nl ipv gebruik te maken van de app
Goedemiddag Hyard en welkom bij de NS Community.

Op onze site zie je welke abonnementen we allemaal hebben en de kosten daarvan. Als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt, dan lees ik dat graag terug!

Wat betreft de €10,00 administratiekosten, die worden niet opnieuw in rekening gebracht.

Reageer