beantwoord

abbonement op kaart laden

• 6 juli 2018
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo,
Ik ben gewisseld van abonnement binnen NS Flex. Ik had dal vrij volgens mij en nu heb ik weekend vrij. Moet ik mijn nieuwe abonnement op mijn ov kaart laden? Of is dit gewoon automatisch bijgewerkt? Ik heb wel een mail gekregen dat 4 juli 2018 mijn flex weekend vrij abonnement in gaat..
Thanks!
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 juli 2018, 12:18

U hoeft niets meer te doen; een wijziging van het ene NS Flex-abonnement in het andere NS Flex-abonnement hoeft niet bevestigd te worden bij een kaartautomaat.

Op uw kaart stond ook niet "NS Flex Dal Vrij", maar "Reizen op rekening Trein". Na uw reizen wordt vastgesteld of u een abonnement had waarmee u de reis gratis of met korting mocht maken en wordt het juiste bedrag gefactureerd.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Ja, je moet het oude abonnement verwijderen en NS Flex ophalen als bestelling bij een servicepunt (automaat op het station of bij supermarkten e.d.)
Badge +3
U hoeft niets meer te doen; een wijziging van het ene NS Flex-abonnement in het andere NS Flex-abonnement hoeft niet bevestigd te worden bij een kaartautomaat.

Op uw kaart stond ook niet "NS Flex Dal Vrij", maar "Reizen op rekening Trein". Na uw reizen wordt vastgesteld of u een abonnement had waarmee u de reis gratis of met korting mocht maken en wordt het juiste bedrag gefactureerd.
Welkom op onze Community Tessie01. Het antwoord van Tochjo klopt. De hoeft niets te bevestigen bij de NS Kaartautomaat. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je Weekend Vrij!

Reageer