beantwoord

Abonnement fietsenstalling na ingang flex

• 20 juni 2020
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Ik ben van jaartraject naar flex gegaan, maar op mijn kaart stond ook een abonnement van de fietsenstalling in Amersfoort. Die zie ik niet meer, terwijl mijn abonnement nog tot Jan 2021 doorloopt. Moet ik.mijn fiets daar nu weghalen en krijg ik dan geld terug?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 juni 2020, 13:49

Hallo ictcafe, welkom op de NS Community. 

Wat gek dat dat abonnement ineens niet meer beschikbaar lijkt. Het bestellen van NS Flex zou hier geen invloed op moeten hebben, maar zoals MoDe aangeeft is het goed om het even na te laten kijken door onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Flex gaat niet altijd goed samen met andere abonnementen. Neem telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Hallo ictcafe, welkom op de NS Community. 

Wat gek dat dat abonnement ineens niet meer beschikbaar lijkt. Het bestellen van NS Flex zou hier geen invloed op moeten hebben, maar zoals MoDe aangeeft is het goed om het even na te laten kijken door onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak. 

Badge +3

Als je dat abonnement niet meer ziet in Mijn NS, kijk dan eens in de oude omgeving:

Ga naar Reishistorie (deur tot deur) en dan Mijn Producten aan de linkerkant. De foutmelding over geen chipkaart bij deur tot deur kan je negeren, dat is een foutje.

Directe link: https://www.ns.nl/selfservice/producten

Je kunt je kaart natuurlijk ook uitlezen bij automaten in supermarkten e.d. Wellicht staat een stallingsabonnement niet eens op je kaart zelf, want OV-fiets en Stallen op Rekening komen ook nooit als product op de kaart zelf te staan, dat is gewoon een koppeling tussen je kaartnummer en IBAN voor de incasso, in een ander systeem.

Reageer