beantwoord

Abonnement wijzigen van dal-korting naar NS-Flex+weekend-vrij lukt niet

• 5 september 2018
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Hoi Ns,

Het lukt me niet om mijn abonnement te wijzigen via de NS website. Ik krijg dan de melding zoals zichtbaar in de bijgevoegde afbeelding.
Officieel loopt mijn dal-kortingskaart rond half september af, maar ik wil dus liever overstappen op NS-flex. Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Met vriendelijke groet,
Heleen
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 september 2018, 17:17

Update: Uiteindelijk heb ik voor Heleen haar overstap naar NS Flex binnen ons systeem verwerkt. Wat precies de oorzaak was van de foutmelding heb ik helaas niet kunnen vinden.

Mocht je ook problemen ervaren met het overstappen naar NS Flex neem dan contact op met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij we je er specifiek om hebben gevraagd (dan weten we namelijk dat we een bericht kunnen verwachten 😉 ).
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Heleen. Welkom bij de Community!

Wat vreemd! Via de webshop lukt het ook niet? Indien je een foutmelding blijft ontvangen ontvang ik via een privébericht graag je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Dan kijk ik even met je mee!
Update: Uiteindelijk heb ik voor Heleen haar overstap naar NS Flex binnen ons systeem verwerkt. Wat precies de oorzaak was van de foutmelding heb ik helaas niet kunnen vinden.

Mocht je ook problemen ervaren met het overstappen naar NS Flex neem dan contact op met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij we je er specifiek om hebben gevraagd (dan weten we namelijk dat we een bericht kunnen verwachten 😉 ).
Reputatie 3
Ik had een vergelijkbare vermelding.

"U heeft verschillende abonnementen"
(Juist; Dal vrij, ov-fiets en stallen op rekening)

Daardoor kreeg in beeld: advies om klantenservice te bellen met direct het nummer erbij.

Daar was het zo geregeld.
Wat fijn dat het zonder moeite via de Klantenservice geregeld kon worden, EdRo 🙂 Veel plezier met NS Flex!

Reageer