Het lukt me niet om mijn abonnement te wijzigen via de NS website. Ik krijg dan de melding zoals zichtbaar in de bijgevoegde afbeelding.
Officieel loopt mijn dal-kortingskaart rond half september af, maar ik wil dus liever overstappen op NS-flex. Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
Met vriendelijke groet,
Heleen
Beste antwoord door Denice NS
Update: Uiteindelijk heb ik voor Heleen haar overstap naar NS Flex binnen ons systeem verwerkt. Wat precies de oorzaak was van de foutmelding heb ik helaas niet kunnen vinden.
Mocht je ook problemen ervaren met het overstappen naar NS Flex neem dan contact op met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij we je er specifiek om hebben gevraagd (dan weten we namelijk dat we een bericht kunnen verwachten 😉 ).
Bekijk origineel
Mocht je ook problemen ervaren met het overstappen naar NS Flex neem dan contact op met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator tenzij we je er specifiek om hebben gevraagd (dan weten we namelijk dat we een bericht kunnen verwachten 😉 ).