beantwoord

Abonnementskosten worden niet weergegeven

• 28 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 1
Mijn NS

Volgens mij klopt hier iets niet. de 41€ voor mijn abonnement worden niet weergegeven. Is mijn abonemment dan nu wel geldig ? Of hebben anderen dit ook (technische fout) ?

Of heeft dit met mijn eerdere post te maken (uitchecken qua opgeslagen tijd vroeger dan inchecken door wissel zomertijd naar wintertijd)

Alle facturen zijn betaald. Wat kan ik doen ?

icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 oktober 2019, 16:51

Heel erg opvallend Ulrich_Cloos. Ik vermoed dat je Mijn NS account de kosten niet goed meeneemt of dat ze daadwerkelijk nog niet op je factuur staan. Het kan zijn dat dit in de loop van de maand alsnog wordt opgelost, zoals MoDe suggereert. Kun je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen? 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Staat de prijs van het abonnement wel op de factuur?

In MijnNS kun je zien welke abonnementen actief zijn.

Reputatie 1

De Screenshot boven laat zien wat in mijn ns Staat. Dus Abo. 

De laatste factuur was ook correct. 

Reputatie 7
Badge +3

De Screenshot boven laat zien wat in mijn ns Staat. Dus Abo. 

De laatste factuur was ook correct. 

Je abonnement is gewoon geldig. Zou even afwachten of de prijs later er op komt te staan.

Heel erg opvallend Ulrich_Cloos. Ik vermoed dat je Mijn NS account de kosten niet goed meeneemt of dat ze daadwerkelijk nog niet op je factuur staan. Het kan zijn dat dit in de loop van de maand alsnog wordt opgelost, zoals MoDe suggereert. Kun je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen? 

Badge +3

Rond de factuur/incasso datum is wat er op die Mijn NS pagina staat bijna altijd een raadsel. Soms staat het de volgende dag ineens weer goed.

Maar als je factuurdatum de 20e is (factuur meestal de 21e beschikbaar) dan duurt het wel lang, want we zijn inmiddels een week verder. Wellicht is de incasso vandaag (maandag) pas verwerkt.

Je abonnement is gewoon geldig.

Badge +3

Ter illustratie, ik heb de 25e Dal Voordeel aan gezet en heb Eindhoven - Woerden v.v. gedaan en een OV-fiets gehuurd.

Gisteren stond er nog bij abonnementskosten € 0,17 (één dag Dal Voordeel?) en was de Reishistorie nog leeg. Nu staat er € 2,00 (12 dagen Dal Voordeel?) en nog niets bij de reiskosten, ook al staan de reizen en OV-fiets al wel in Reishistorie, met de juiste prijzen erbij.

Had eigenlijk een factuur verwacht voor die € 0,17 maar blijkbaar komt die dan per 8 november. Gewoon afwachten dus.

Badge +3

Zojuist weer even gekeken en heb inderdaad een factuur voor € 0,17 en de reiskosten zijn ook verwerkt in Mijn NS (bij Reishistorie stonden ze al 2 dagen eerder!

Tevens is de factuurdatum aangepast naar 25 november, wat dus juist is (want maandfacturen zijn normaal op de 26e).

Bij de abonnementskosten zal dan ooit wel € 5,00 komen te staan, niet voor Halloween maar tegen Thanksgiving Day of zo.. Of anders staat het er misschien morgen wel! :joy:

Badge +3

Ik las zojuist dit topic en vermoed dat facturen van rond de 22e misschien wat vertraging hebben omdat ze niet kloppen.

Nogmaals, gewoon afwachten dus, want uiteindelijk klopt het.

Reputatie 1

We zijn dus 4 dagen verder en er is nog steeds dezelfde situatie.

Abonnementskosten worden altijd van tevoren berekend. Moet ik ervan uitgaan dat ik vanaf 21 november geen abonnement meer heb?

Reageer