beantwoord

Abonnementsverlenging

  • 5 September 2022
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemiddag! Op 09/02/2022 kocht ik een abonnement - gratis weekend, en op 09/03/2022 annuleerde ik het per ongeluk in de machine. Kan ik een abonnement retourneren?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 September 2022, 18:12

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Lina0207. Kocht je het in februari en ging het in maart pas in? Hoe bedoel je precies annuleren en retourneren?

Reputatie 7
Badge +1

Dit is typisch een gevalletje van google-translate dat nu onbegrijpelijk wordt. Hoewel ik vermoed dat dag/mnd op z´n USA-wijze zijn omgedraaid.

dear Lina-post again and explain please-you can also use english. Here we always use the format Day/MOnth/Year.

Het abonnement is op 2 september gekocht en de volgende dag in de automaat opgezegd. Kan ik mijn maandabonnement terugkrijgen?

 

Ik vind het apart dat je een abonnement bij de kaartautomaat hebt opgezegd. Dat kan namelijk alleen als er ook een beëindiging is aangevraagd.

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee helpen met de situatie en een gepaste oplossing vinden. Contact kan telefonisch, via Social Media en Chat. Op deze pagina vind je de contactdetails daarvan.

Reputatie 7
Badge +3

Het is natuurlijk gokken met deze beperkte informatie. Maar als je een nieuw abonnement aanschaft (dus niet wijzigt binnen Flex naar een abonnement) moet je dit bij een automaat ophalen. Mogelijk is dit ophalen bij een automaat niet goed gegaan, misschien verkeerde button ingetoets of, kaart niet nogmaals boven de lezer gehouden of iets dergelijks. Als dat het geval is, kan de bestelling dan nog als op te halen product klaar staan?

Heel erg bedankt

Reageer