beantwoord

Altijd vrij naar altijd vrij flex.

• 15 april 2019
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

Ik heb al 4 jaar altijd vrij op mijn kaart, maar 14 juni ga ik ergens anders werken en heb ik dat niet meer nodig. Maar omdat mijn abbo op 2 maart is begonnen kan ik het alleen stopzetten op 2 juni of 2 juli (is me verteld). Dat zou betekenen dat ik of 12 dagen losse tickets moet kopen (30 euro per dag x 12) of mijn abbo een maand langer betaal (346 euro) terwijl ik maar voor de helft van de maand reisvergoeding krijg. Daarom zeiden werknemers van de klantenservice aan de telefoon dat ik mijn abbo om moest zetten naar een flex en dat ik die dan 14 juni gewoon stop kon zetten. Ik ben akkoord gegaan maar dit is dus finaal misgelopen.

Ik heb bewust al 2x gebeld met twee verschillende mensen van de klantenservice omdat er altijd iets fout gaat als ik iets wil regelen met de ns. Beide beloofden ze dat het goed zou komen maar zelfs dit is blijkbaar niet genoeg. Mijn flex zou gelijk ingaan op 12 april is me beloofd. Ik zou langs zo'n automaat gaan en het product zou voor me klaar staan. Ik heb ook een mail gehad waarin bevestigd werd dat het klaar stond. Ik ben die avond langs gegaan en ik heb de instructies gevolgd. Maar in plaats van dat ik nu altijd vrij flex heb, heb ik helemaal niets meer!! Er staat geen product meer op mijn kaart. En ik heb ook gechecked of er nog bestellingen klaar staan, maar dit is ook niet het geval.

Nu moet ik toch echt naar mijn werk en reis ik momenten op eigen rekening. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
Hoe zorg ik dat ik die ns altijd vrij flex op mijn kaart krijg?
Hoe kan ik de gemaakte reiskosten die ik momenteel maak terugvragen?

Met vriendelijke groeten,
Sw91
icon

Beste antwoord door Jouke NS 15 april 2019, 10:41

Wat spijtig dat er iets niet goed is gegaan bij het overzetten van je abonnement, SW91. In dergelijke situaties kan onze Klantenservice je normaliter prima helpen met een oplossing. Omdat je daar al bent geweest, en teleurgesteld, kan ik me voorstellen dat je liever hier een oplossing wilt. Daarom kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres. Wanneer ik die gegevens heb ga ik kijken waar het fout is gegaan en je een passende oplossing bieden. Een privébericht versturen kun je via deze link doen.
Bekijk origineel

4 reacties

Wat spijtig dat er iets niet goed is gegaan bij het overzetten van je abonnement, SW91. In dergelijke situaties kan onze Klantenservice je normaliter prima helpen met een oplossing. Omdat je daar al bent geweest, en teleurgesteld, kan ik me voorstellen dat je liever hier een oplossing wilt. Daarom kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres. Wanneer ik die gegevens heb ga ik kijken waar het fout is gegaan en je een passende oplossing bieden. Een privébericht versturen kun je via deze link doen.
Helaas heb ik geen privébericht gekregen van SW91. Ik kan het probleem hierdoor niet oppakken. Nu ben ik na morgen een week afwezig. Mocht je alsnog je gegevens willen sturen wil ik je vragen om hier weer een bericht te sturen. De moderator die op dat moment dienst heeft zal dan op je bericht reageren.
Beste jouke, ik heb ondertussen al gebeld met klantenservice en het is al opgelost. Toch bedankt. Groeten sw91
Ah, goed om te lezen. Kun je wellicht hier nog aangeven wat de oplossing is geworden?

Reageer