beantwoord

Altijd Vrij stopgezet, maar nog steeds een hoge factuur, hoe kan dat?

• 10 juni 2019
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Beste NS,

Twee dagen geleden heb ik mijn NS Flex abonnement Altijd Vrij omgezet naar Altijd Voordeel. Ik heb met de factuur van afgelopen maand al vooruitbetaald t/m 13 juni voor het Altijd Vrij abonnement. Nu zie ik op mijn startpagina wederom abonnementskosten staan van honderden euro's. Hoe kan dat, waar komen die kosten vandaan als ik de afgelopen maand al vooruit had betaald voor deze maand? Dat klopt toch niet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Thomas
icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 juni 2019, 16:54

Goedemiddag Thomas DB en welkom bij de NS Community!

Wat er waarschijnlijk gaande is, is dat de factuur voor de komende maand al is of was aangemaakt op het moment dat jij de wijziging van Altijd Vrij naar Altijd Voordeel hebt uitgevoerd. Dit heeft als gevolg dat er op de komende factuur alsnog betaald wordt voor een maand Altijd Vrij. In dit geval krijg je de teveel betaalde kosten alsnog terug over een komende maand.

Zeker kan ik dit natuurlijk niet zeggen, gezien ik geen inzage heb in jouw specifieke situatie. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan met je mee kijken wat er exact aan de hand is. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Thomas DB en welkom bij de NS Community!

Wat er waarschijnlijk gaande is, is dat de factuur voor de komende maand al is of was aangemaakt op het moment dat jij de wijziging van Altijd Vrij naar Altijd Voordeel hebt uitgevoerd. Dit heeft als gevolg dat er op de komende factuur alsnog betaald wordt voor een maand Altijd Vrij. In dit geval krijg je de teveel betaalde kosten alsnog terug over een komende maand.

Zeker kan ik dit natuurlijk niet zeggen, gezien ik geen inzage heb in jouw specifieke situatie. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan met je mee kijken wat er exact aan de hand is. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer