beantwoord

Andere vervoerders worden wel gefactureerd?

  • 7 mei 2018
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb afgelopen weekend twee keer met Blauwnet gereisd, één keer zou ik korting moeten hebben gehad (daluren voordeel) en één keer zou dat kosteloos moeten zijn (Weekend Vrij). Beide reizen staan in mijn NS echter als vol tarief aangegeven. Hetzelfde probleem werd al eerder aangekaart op dit forum en er werd gezegd dat de makkelijkste manier om dit op te lossen is hier een topic te plaatsen, dus vandaar.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 15 mei 2018, 14:36

Update: Ik heb via een privébericht de gegevens van Aaargh ontvangen en zal de gemaakte reizen corrigeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Aaargh, welkom op onze NS Community.

Vervelend om te lezen dat dit niet helemaal goed is gegaan. Op het moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor de reizen met Blauwnet. Als je mij een privébericht stuurt met de volgende gegevens dan ga ik de reizen voor je corrigeren.

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-Chipkaartnummer

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Update: Ik heb via een privébericht de gegevens van Aaargh ontvangen en zal de gemaakte reizen corrigeren.

Reageer