beantwoord

annuleren wijziging NS flex

• 5 november 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Na de e-mail over de mogelijkheid om over te stappen naar NS Flex net iets te snel mijn 2e klas dalvrij abonnement gewijzigd naar weekendvrij. Ik wil dalvrij toch graag minstens een maand langer houden. 

Ik dacht dat ik deze vergissing snel kon herstellen aangezien ik las dat het hele idee van NS flex is dat we nu ook tussentijds kunnen wijzigen, maar helaas: eerstvolgende wijzigingsmoment 5 december. Hoe dit op te lossen? 

Loopt het dalvrij abonnement bijvoorbeeld, ondanks de wijziging online, door wanneer ik de bestelling niet bij de kaartautomaat ophaal en dus niet op mijn pas zet? 

icon

Beste antwoord door Danny NS 6 november 2019, 10:24

Hoi Michelle reist met ov en welkom bij de NS Community!

Je kan hiervoor het beste contacten met onze klantenservice. Jouw NS Flex bestelling zal namelijk stopgezet moeten worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Je kan hiervoor het beste contacten met onze klantenservice. Jouw NS Flex bestelling zal namelijk stopgezet moeten worden.

Bedankt Danny. Ik belde met de klantenservice en zij zetten ‘uit coulance’ eenmalig voor mij mn weekendvrij NS Flex om naar weekvrij NS Flex. Blijkt dat het met NS Flex na elke abonnementswijziging vier weken duurt voordat de volgende wijziging mogelijk is. Neem ik mee. 

Reageer