beantwoord

Automatische incasso lukt nooit

  • 26 maart 2019
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

De automatische incasso van NS Flex lukt nooit terwijl al mijn gegevens correct zijn.
ik probeer te achterhalen waarom dit is,maar kan niks vreemds ontdekken.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 26 maart 2019, 11:08

Goedemorgen Erikho en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat de automatische incasso's niet werken. Begrijp ik het goed dat je al wel een actief NS Flex abonnement hebt weten aan te schaffen, maar dat het nu puur gaat om de periodieke automatische incasso's? Als die mislukken dan wordt er in de e-mail die je krijgt daarover aangegeven wat de reden is die wij krijgen doorgegeven. Aan de hand daarvan zou je het moeten kunnen oplossen. Mocht die reden niet kloppen of je het niet opgelost krijgen, dan zou ik adviseren om contact op te nemen met je bank. Zij zullen je ongetwijfeld meer kunnen vertellen hierover.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Erikho en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat de automatische incasso's niet werken. Begrijp ik het goed dat je al wel een actief NS Flex abonnement hebt weten aan te schaffen, maar dat het nu puur gaat om de periodieke automatische incasso's? Als die mislukken dan wordt er in de e-mail die je krijgt daarover aangegeven wat de reden is die wij krijgen doorgegeven. Aan de hand daarvan zou je het moeten kunnen oplossen. Mocht die reden niet kloppen of je het niet opgelost krijgen, dan zou ik adviseren om contact op te nemen met je bank. Zij zullen je ongetwijfeld meer kunnen vertellen hierover.

Reageer