beantwoord

automatische incasso niet afgeschreven

  • 12 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

8 oktober zou de automatische incasso van mijn rekening worden afgeschreven maar dat is nogsteeds niet gebeurd ? 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 12 oktober 2020, 16:26

Hoi Jasmijnw en welkom op de NS Community. 

Ik snap dat je dit even na komt vragen. Vaak is het zo dat een bedrag binnen 14 dagen na de verlengingsdatum wordt afgeschreven. Dus als het goed is, gaat dit nog voor je gebeuren. Ik zou je dan ook willen vragen om dit even af te wachten. Mocht het bedrag dan nog niet zijn afgeschreven of je hebt een mail ontvangen, dat het verkeerd is gegaan, dan mag je ons altijd nogmaals een bericht sturen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jasmijnw en welkom op de NS Community. 

Ik snap dat je dit even na komt vragen. Vaak is het zo dat een bedrag binnen 14 dagen na de verlengingsdatum wordt afgeschreven. Dus als het goed is, gaat dit nog voor je gebeuren. Ik zou je dan ook willen vragen om dit even af te wachten. Mocht het bedrag dan nog niet zijn afgeschreven of je hebt een mail ontvangen, dat het verkeerd is gegaan, dan mag je ons altijd nogmaals een bericht sturen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer