beantwoord

automatische incasso werkt niet

  • 7 februari 2020
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste NS klantenservice,

Ondanks dat ik enkele keren heb geprobeerd om de automatische incasso te activeren door 0,01 over te maken, word mijn NS flex aan het einde van de maand nog steeds niet automatisch van mijn rekening gehaald.

Normaal krijg ik een betalingsherinnering maar die heb ik deze maand ook zelfs niet gekregen…Kunt u mij hiermee helpen?

 

Met vriendelijke groeten  

icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 februari 2020, 13:34

Hallo roelfelius

 

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen direct jouw gegevens inzien en je verder helpen. Dit kan niet openbaar.
 

Je kunt op diverse manieren contact opnemen: telefonisch op 030 751 51 55, via de chat op onze website of via een privebericht op Facebook/Twitter.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo roelfelius

 

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen direct jouw gegevens inzien en je verder helpen. Dit kan niet openbaar.
 

Je kunt op diverse manieren contact opnemen: telefonisch op 030 751 51 55, via de chat op onze website of via een privebericht op Facebook/Twitter.

Reageer