beantwoord

betaling 2 x afg3schreven.

• 27 September 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Goedenavond vanavond een flex abbonement aangevraagd  maar is mis gegaan met betaling er is nu 2 x afgeschreven   hoe krijg ik die 5 euro terug,

icon

Beste antwoord door bahnrider 28 September 2021, 05:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Mijn advies-als andere regelmatige NS reiziger-is gewoon even afwachten. Dit soort fouten komen, helaas, vrij geregeld voor (gezien postings in dit forum) en worden in 90-95% van de gevallen na 1-2 dagen vanzelf weer hersteld en teruggestort. Van 5 eur kom je toch niet meteen diep in het rood te staan?

Pas als dat niet het geval is, ga dan bellen/chatten/twitteren (bellen kan soms behoorlijk lang duren) met het servicecentrum. Voor je dat doet, bekijk dan erst de actuele stand in mijNS en je eigen bank.

Vergeet ook niet als die voor het eerst is dat je een NS-ABO DalVoordeel afsluit, je het nog op je chipkaart moet laden middels een NS-automaat voordat het zal werken.

Reputatie 2

Hi 66@Lenab en welkom op de NS Community!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbel betaald voor één abonnement. Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan er direct voor je uitgezocht worden wat er aan de hand is.

Reageer