beantwoord

Betaling niet gedaan, abonnement geblokkeerd

Beste,

Na de eerste betalingsherinnering heb ik het bedrag van mijn NS abonnement overgeboekt. Echter is vandaag alsnog mijn abonnement geblokkeerd. Is dit nog recht te trekken? Het bedrag is 30 april overgeboekt en mijn kaart is op 6 mei geblokkeerd.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 mei 2019, 10:38

Hallo Nora2019 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je abonnement geblokkeerd is vanwege een betalingsachterstand. Zoals dennisg je adviseert kun je bij onze Klantenservice meer informatie opvragen. Doe dit via de Live Chat of Sociale Media voor een snelle reactie. De laatste zin in het bericht van dennisg is helaas niet correct. Wanneer je NS Flex vanwege een betalingsachterstand is beëindigd kun je de komende 6 maanden geen nieuw NS Flex abonnement aanvragen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Je hebt max 25 dagen de tijd om de factuur te betalen. Wellicht was je betaling nog niet volledig verwerkt. Of je hebt misschien het kenmerk niet goed ingevuld en daardoor niet goed verwerkt is.

Zou even met de klantenservice contact opnemen of het nog mogelijk is om het opnieuw aan te kunnen vragen.

Anders zou je waarschijnlijk een nieuwe kaart met flex aanschaffen.
Hallo Nora2019 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je abonnement geblokkeerd is vanwege een betalingsachterstand. Zoals dennisg je adviseert kun je bij onze Klantenservice meer informatie opvragen. Doe dit via de Live Chat of Sociale Media voor een snelle reactie. De laatste zin in het bericht van dennisg is helaas niet correct. Wanneer je NS Flex vanwege een betalingsachterstand is beëindigd kun je de komende 6 maanden geen nieuw NS Flex abonnement aanvragen.

Reageer