beantwoord

Betaling NS Flex

  • 13 september 2018
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo,

Ik heb me gister aangemeld voor NS Flex en heb mijn bestelling ook bevestigd bij een NS automaat. Ik heb ook al gebruik gemaakt van NS Flex en mijn verbruik (is op dit moment negatief omdat ik mijn saldo terugkreeg).
Nu heb ik nooit 10 euro betaald en vraag ik mij ook af hoe de NS weet wat mijn rekeningnr is.
Ik heb gister avond proberen te bellen maar stond 30 minuten in de wacht en heb opgehangen.

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door EdRo 13 september 2018, 15:32

In dat geval ben je overgestapt.
Dus hoef je de 10€ niet te betalen en zijn jouw gegevens al bekend.
Bekijk origineel

4 reacties

In dat geval ben je overgestapt.
Dus hoef je de 10€ niet te betalen en zijn jouw gegevens al bekend.


Top! Heel erg bedankt!
Reputatie 3
In dat geval ben je overgestapt.
Dus hoef je de 10€ niet te betalen en zijn jouw gegevens al bekend.
Ik had een abonoment erop staan. Dalvoordeel.
Reputatie 3
Had je al een abonnement op je kaart staan?
Dus ben je overgestapt?
Of in het verleden een abonnement gehad?

Reageer