beantwoord

Betaling NS Flex

• 26 november 2018
  • 3 reacties
  • 847 Bekeken

Op 5 november heb ik een incasso geweigerd omdat het op dat moment echt niet gelegen kwam en ik het geld niet had. Kreeg vervolgens een paar dagen later een mail om de betaling te voldoen via ideal. Dit heb ik direct op 12 november gedaan omdat het toen wel kon. Nu krijg ik een mail dat ik nog niet betaald zou hebben, dit is kant en klare onzin. Heb toch echt op 12 november via ideal de betaling voldaan, terug te vinden in mijn rekening overzicht. En er is GEEN bedraag bijgeschreven. Dus het bedrag is dus gewoon echt wel betaald. Ontvang graag zo snel mogelijk een bevestiging van betaling! Lees ondertussen dat ik niet de enige ben van de mensen met een NS flex abbonement met dit probleem..
icon

Beste antwoord door Thom 26 november 2018, 20:32

U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155. Die kunnen alles nalopen. Dit is via de community niet op te lossen. Er is mogelijk administratief wat misgegaan.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik zie net dat reacties hier van reizigers komem. Ik ga op een andere manier contact opnemen!
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155. Die kunnen alles nalopen. Dit is via de community niet op te lossen. Er is mogelijk administratief wat misgegaan.
Reputatie 7
Badge +3
Heeft u de juiste kenmerken ingevuld bij uw betaling? Anders is uw betaling niet goed terug te vinden bij NS.
Ik wil u adviseren om in het vervolg de incasso's niet te weigeren. Wanneer u niet op tijd betaald, kunnen er extra kosten berekend worden.
Bij het afsluiten van uw abonnement bent u akkoord gegaan met de automatische incasso. Als u dat niet uit komt, past het Flex-abonnement mogelijk niet bij u.

Reageer