beantwoord

betaling ns flex

  • 18 juni 2019
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Hoi, ik heb de 10de betaald via Ideal en nog steeds zien jullie mijn betaling niet. Geregeld contact met de klantenservice gehad en nog steeds niks mee opgeschoten. Beetje jammer dat de afdeling financiën er zo laks mee omgaat. Hoe kan dit überhaupt?

*aangepast door moderator.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 18 juni 2019, 18:55

Hallo Ben1980 en welkom bij de NS Community,

Ik heb de print-screens en je volledige naam verwijderd. Ik wil je vragen deze via Facebook, Twitter of Live-Chat te sturen. Zodoende kunnen we dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Laat je oNS weten hoe het contact verliep?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Ben1980 en welkom bij de NS Community,

Ik heb de print-screens en je volledige naam verwijderd. Ik wil je vragen deze via Facebook, Twitter of Live-Chat te sturen. Zodoende kunnen we dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Laat je oNS weten hoe het contact verliep?

Reageer