beantwoord

Betalingsachterstand van mijn NS Flex

  • 22 april 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik krijg de link om mijn NS Flex factuur te betalen... Op dat moment had ik het geld niet op mijn bankrekening. 5 dagen later had ik het geld om mijn betaling te doen ... Maar de link werd geannuleerd .... Ik stuurde het bedrag van mijn factuur naar de NS-rekening ... Hoe weet ik of de betaling correct is aangekomen? Dank u 

icon

Beste antwoord door Mark NS 22 april 2020, 20:04

Hoi LauraF, welkom op de NS Community. 

Je kunt inderdaad contact opnemen met de Klantenservice om navraag te doen. Dat kan telefonisch, maar ook via chat, Facebook of Twitter. Het is momenteel erg druk op alle kanalen, dus het kan een tijdje duren voordat je reactie krijgt. Je kunt de bijbehorende factuur ook opzoeken in je Mijn NS account onder de knop ‘facturen’ om te kijken of het groene vinkje bij ‘betaald’ er al staat. Eventueel mag je mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Graag kijk ik dan voor je in het systeem! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Ik krijg de link om mijn NS Flex factuur te betalen... Op dat moment had ik het geld niet op mijn bankrekening. 5 dagen later had ik het geld om mijn betaling te doen ... Maar de link werd geannuleerd .... Ik stuurde het bedrag van mijn factuur naar de NS-rekening ... Hoe weet ik of de betaling correct is aangekomen? Dank u 

Beste even bellen naar de klanten service die zijn 24 uur bereikbaar en gewoon zegen wat hier ook hebt gezegd ik denk dat best oplossing is 

Hoi LauraF, welkom op de NS Community. 

Je kunt inderdaad contact opnemen met de Klantenservice om navraag te doen. Dat kan telefonisch, maar ook via chat, Facebook of Twitter. Het is momenteel erg druk op alle kanalen, dus het kan een tijdje duren voordat je reactie krijgt. Je kunt de bijbehorende factuur ook opzoeken in je Mijn NS account onder de knop ‘facturen’ om te kijken of het groene vinkje bij ‘betaald’ er al staat. Eventueel mag je mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Graag kijk ik dan voor je in het systeem! 

Reageer