beantwoord

Betalingsregeling treffen

• 7 november 2018
  • 4 reacties
  • 2300 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedenavond ik heb een tijdje terug een ns flex abonnement genomen en ik heb een factuur gekregen dat ik 307,03 cent moet betalen mijn vraag is of ik die in termijnen kan betalen dat zou mij zeer helpen
gr oulfa
icon

Beste antwoord door Thom 7 november 2018, 22:32

U kunt deze vraag het beste voorleggen aan Klantenservice. 030 7515155. In principe wordt het automatisch afgeschreven,

Het is hier een openbaar forum en geen postadres van NS.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt deze vraag het beste voorleggen aan Klantenservice. 030 7515155. In principe wordt het automatisch afgeschreven,

Het is hier een openbaar forum en geen postadres van NS.
heb ik gedaan maar die verwijzen mij om naar NS community te gaan en het daar maar regelen wat ik overigens raar vind dat het niet telefonische geregeld kan worden
Reputatie 7
Badge +4
Op het forum zijn moderatoren van Klantenservice actief die wat meer door de wol geverfd zijn. Mogelijk pakken die het op en vragen u een persoonlijk bericht te sturen. maar dat zal vannacht zeker niet meer het geval zijn. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat een dergelijk hoog bedrag in termijnen kan worden betaald, maar het is aan de moderatoren hier om dat te beoordelen.

Via de Community kunt u wel informatie krijgen, maar alleen medewerkers van Klantenservice, moderatoren dus, kunnen u vertellen wat wel en niet mogelijk is.

Persoonlijk heb ik nog nooit gehoord van een betalingsregeling bij NSFlex, mogelijk zijn er ontwikkelingen in. Het kan ook zijn dat men de normale incassoprocedure volgt. Bedenk dat NS vaak na een maand al een incassobureau inschakelt, en de kosten, minimaal veertig euro, zijn voor u.

U heeft de reizen natuurlijk wel zelf en bewust gemaakt. U wist ook dat ze betaald moesten worden. Dan is het niet vreemd dat u een hoge rekening krijgt, die had u kunnen zien aankomen. Wellicht is reizen op saldo verstandiger.

Ik denk eerlijk gezegd dat NS niet toegeeflijk zal zijn, omdat mensen dan de grenzen voor betalen proberen te verschuiven. Wat er in een individueel geval gebeurt, durf ik niet te zeggen.
Reputatie 7
Badge +3
Tja, dit was een van de bedenkingen die er al meteen waren bij flex: hoe voorkom je dat mensen achteraf niet kunnen of willen betalen. Ik ben benieuwd hoe NS hier mee omgaat want dit zal vrees ik een serieus probleem gaan worden.

Reageer