beantwoord

Betere inzicht in kosten op factuur

• 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 4
Hallo,

Nu zie je als je flex hebt het totaal bedrag wat je totaal kwijt bent per maand aan je reis en/of abonnement.

Elke keer als je gereisd hebt komt die na enkele dagen binnen en dan duurt het soms nog enkele dagen voordat de totale kosten verhoogd is.

Zou het mogelijk zijn om onder het kostenplaatje een link te maken naar een andere pagina waarbij alle reizen, eventuele toeslagen (zoals IC direct), correctie tarieven (of teruggave hiervan als dit terecht is), teruggave van bijvoorbeeld teveel betaalde abonnementsgeld, je gemiste korting/vrij reizen terugkrijgt, gtbv en je eventuele abonnementskosten staan die volledig verwerkt zijn en dus ook op je eerstvolgende factuur terug ziet.

Nu is het onduidelijk welke kosten er definitief op je factuur komen.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 maart 2019, 21:56

Ik neem aan dat je doelt op een voorlopige factuur met een overzicht van de door jou gemaakte kosten. Ik ga je suggestie doorgeven, dennisg, maar ik koester op dit moment niet heel veel hoop. NS Flex is volop in ontwikkeling en we zoeken naar verbeteringen maar of dit direct bovenaan de lijst staat, als het überhaupt mogelijk is, denk ik niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik neem aan dat je doelt op een voorlopige factuur met een overzicht van de door jou gemaakte kosten. Ik ga je suggestie doorgeven, dennisg, maar ik koester op dit moment niet heel veel hoop. NS Flex is volop in ontwikkeling en we zoeken naar verbeteringen maar of dit direct bovenaan de lijst staat, als het überhaupt mogelijk is, denk ik niet.
Reputatie 4
@Jouke NS,

Dat klopt. Zullen het moeten afwachten of het überhaupt het komt.

Reageer