beantwoord

Bevestigingsmail NS Flex niet ontvangen

• 28 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Ls,

Ik heb vanmorgen het NS Flex abonnement gekocht maar daar nog geen bevestigingsmail van gehad. Wanneer komt dat? ik heb hem namelijk volgende week maandag nodig. 

icon

Beste antwoord door Robert B 28 augustus 2020, 20:52

Als je als ingangsdatum voor Flex maandag gekozen hebt, dan krijg je de mail op die dag inderdaad, en kan je het ophalen bij een automaat/servicepunt.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Cornel, welkom bij de NS Community. 

Wat gek dat je nog geen bevestiging ontvangen hebt. Je kunt het beste contact opnemen met ons via de Klantenservice
Via het telefoonnummer 030 751 51 55 zijn wij 24/7 bereikbaar. Je kan ons natuurlijk ook bereiken via onze Social Media kanalen. Op die manier kan een collega dan kijken wat er aan de hand is. 

Hi Cornel,

Ik denk dat je hetzelfde hebt als in onderstaand topic. Deze reiziger kreeg de activatiecode ook pas 1 dag voordat hij op pad ging. 

https://community.ns.nl/abonnementen-2/geen-activatielink-66238

Badge +3

Als je als ingangsdatum voor Flex maandag gekozen hebt, dan krijg je de mail op die dag inderdaad, en kan je het ophalen bij een automaat/servicepunt.

Blijf het toch vreemd vinden dat de moderator van dienst hier dus een volkomen verkeerde reactie geeft.

Je krijgt na het bestellen meer dan een mail. Als er helemaal niets was gestuurd, dan klopt de reactie van Rizana. Wat er verder is gezegd, klopt ook. Activeren kan pas op de dag dat het ingaat.

Reageer