beantwoord

Bezorging na flex ov kaart

• 13 september 2018
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb vorige week woensdag 5 sep een NS flex besteld met een nieuwe ov chipkaart.
Deze is nog steeds niet bezorgd terwijl de ingangsdatum om 12 sep staat.
Gisteren en vandaag gebeld met de klantenservice 1 medewerker zei die zal u morgen wel binnen hebben (dit was gisteren). Medewerker van vandaag zijn het kon nog maximaal 7 werkdagen duren vanwege vertraging.

Ik zie in mijn NS account wel al een ov nummer.
Hebben jullie de kaart al binnen? Begrijp dat er vertraging kan zijn maar mijn man heeft een gewone persoonlijke ov gekocht ook 5 sep en had deze 7 sep al binnen. Wel via een andere site.
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 september 2018, 22:10

Goedenavond Mamavan3,

Welkom bij onze NS Community! Deze kaarten worden aangemaakt door OV-chipkaart en dan z.s.m. naar de reiziger toegestuurd. Ik kan je helaas geen precieze datum geven, maar het kan nog even duren. De reiskosten die je hebt moeten maken kun je achteraf overigens bij ons terugvragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Mamavan3,

Welkom bij onze NS Community! Deze kaarten worden aangemaakt door OV-chipkaart en dan z.s.m. naar de reiziger toegestuurd. Ik kan je helaas geen precieze datum geven, maar het kan nog even duren. De reiskosten die je hebt moeten maken kun je achteraf overigens bij ons terugvragen.

Reageer