Ik maak bezwaar tegen de correctie tarief om de volgende redenen….
1* Vandaag was het door werkzaamheden van de NS niet mogelijk om de normale reis die het gewoonlijk maak afteleggen per trein.
2* Voor zover als we begrijpen is de abonnement (NS Flex Dal Voordeel) niet traject gebonden, dus wat is het probleem?
HEEN Schiedam Centrum via-Rotterdam/Utrecht naar Diemen Zuid
TERUG Diemen Zuid via-A’dam/Haarlem/Leiden naar Schiedam Centrum
Ik zie hier geen reden zoals opgegeven “reizen tegen de richting in”.
Gaarne uw antwoord hierop.
Met vriendelijke groet,
I.K. Ivanov
------------------------------
Geachte heer Ivanov,
Op 17 januari 2019 is met kaart **** **** 5968 3683 van I.K. Ivanov een treinreis gemaakt tegen de reisrichting in.
Het correctietarief van € 50,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl/klantenservice/flex of stel uw vraag op de NS Community.
Datum:
17 januari 2019
Klantnummer:
****531740
Ons kenmerk:
5086297485
Onderwerp:
Reis met correctietarief
Met vriendelijke groet,
Paulette van den Broek
Hoofd NS Klantenservice
Beste antwoord door Denice NS
Zonder tussenkomst van een conducteur kan het systeem inderdaad niet weten of iemand via een andere route heeft gereisd, Loes. Dat klopt. Zo'n registratie kan er dus eigenlijk alleen maar komen als een conducteur dit noteert. Of ons systeem is inderdaad aan het 'spoken'.
Dani05127 kan in dit het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om het te laten corrigeren. Dan weet je in elk geval zeker dat dit bedrag niet in rekening gebracht zal worden. Contact opnemen gaat het snelste via Twitter, Facebook of onze Chat
Bekijk origineel
Dani05127 kan in dit het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om het te laten corrigeren. Dan weet je in elk geval zeker dat dit bedrag niet in rekening gebracht zal worden. Contact opnemen gaat het snelste via Twitter, Facebook of onze Chat
