beantwoord

Bij verkeerde vervoerder ingecheckt (in- en uitgecheckt op zelfde station, correctietarief gerekend)

  • 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Onlangs reisde van en naar Winschoten vanaf station Groningen. Helaas heb ik toen per ongeluk bij de NS ingecheckt. Op de terugweg heb ik toen alsnog uitgecheckt, maar nu is wel het correctietarief van 20 euro in rekening gebracht.Op de terugweg heb ik toen wel gewoon bij arriva ingecheckt.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Mijn rit op de heenweg zou alsnog naar Arriva moeten gaan.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 juni 2019, 14:13

Beste Paul82,

Welkom bij de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dit kunnen wij direct voor je aanpassen zodat het straks goed op je factuur komt te staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Paul82,

Welkom bij de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Dit kunnen wij direct voor je aanpassen zodat het straks goed op je factuur komt te staan.

Reageer