beantwoord

Bijabonnement

• 2 april 2018
  • 9 reacties
  • 659 Bekeken

Hallo, ik ben zojuist overgestapt naar NS flex, maar ik vraag me af wat er met het bijabonnement van mn partner gebeurd. Krijgt hij ook NS flex? Blijft het Weekend Vrij? Ik kon via twitter geen antwoord krijgen, maar werd hierheen doorverwezen.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 april 2018, 13:43

Het bijabonnement blijft een bijabonnement totdat het verlengmoment aanbreekt. Vanaf wordt het huidige bijabonnement automatisch omgezet naar een hoofdabonnement, omdat het systeem dan constateert dat er geen geldig hoofdabonnement meer is voor dit bijabonnement. Het huidige bijabonnement krijgt dan dus de prijs van een hoofdabonnement en dit kan een hogere prijs zijn dan dat het nu voor het bijabonnement is.
Bekijk origineel

9 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Feyfayer :)

Voor bijabonnementen is NS Flex (nog) niet beschikbaar. Ik kijk graag even met je mee naar wat er verder met het bijabonnement van je partner gebeurt. Kun je me in een privébericht je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de OV-chipkaartnummers sturen? Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan te klikken op "Stuur bericht".
Het bijabonnement blijft een bijabonnement totdat het verlengmoment aanbreekt. Vanaf wordt het huidige bijabonnement automatisch omgezet naar een hoofdabonnement, omdat het systeem dan constateert dat er geen geldig hoofdabonnement meer is voor dit bijabonnement. Het huidige bijabonnement krijgt dan dus de prijs van een hoofdabonnement en dit kan een hogere prijs zijn dan dat het nu voor het bijabonnement is.
Kan ik het NS Flex dan annuleren en terugschakelen naar weekend vrij?
Indien je de wijziging niet tijdig ophaalt bij een OV-automaat zal het Flex abonnement komen te vervallen. Althans dat is de bedoeling. Je oorsponkelijke abonnement zal actief blijven en daarnaast ook het bijabonnement.
Als ik het goed begrijp is de vervaldatum dan 2 mei. Klopt dit?
Dat klopt. Ik ga er voor je achteraan om het abonnement te cancellen Ik durf niet te zeggen of het nu goed zal komen als je deze laat verlopen. Als ik het goed begrijp heb je al contact gehad met Iris. Zij zal je op de hoogte houden via een privébericht.
Bedankt voor al jullie hulp in ieder geval 🙂
Graag gedaan, Feyfaher! Erryt heeft ervoor gezorgd dat het NS Flex abonnement geannuleerd is. Hopelijk is het snel mogelijk om naast een NS Flex abonnement ook een bijabonnement te hebben!
Graag gedaan, Feyfaher! Erryt heeft ervoor gezorgd dat het NS Flex abonnement geannuleerd is. Hopelijk is het snel mogelijk om naast een NS Flex abonnement ook een bijabonnement te hebben!

Dat hoop ik ook 🙂

Reageer