beantwoord

Combineren van NS Flex

• 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Klopt het dat ik geen combinatie van NS flex abonnementen kan nemen? Ik wil graag altijd korting combineren met weekend vrij maar dit gaat niet volgens mij. Als ik wel kan combineren hoe moet ik dat dan aanzetten en indien het niet kan zou ik graag willen weten wat daar de logica achter is...

Mvg,

Xavier
icon

Beste antwoord door dennisg 18 februari 2019, 11:24

Hallo @xdevrij,

Je kunt geen 2 flex abonnementen hebben op 1 kaart.

Wat je wel kunt doen is om een 2e kaart met flex aan te schaffen. Hier zet je dan een van de 2 abonnementen op en op de andere kaart de andere. De 2e kaart moet met een ander emailadres aangevraagd worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hallo @xdevrij,

Je kunt geen 2 flex abonnementen hebben op 1 kaart.

Wat je wel kunt doen is om een 2e kaart met flex aan te schaffen. Hier zet je dan een van de 2 abonnementen op en op de andere kaart de andere. De 2e kaart moet met een ander emailadres aangevraagd worden.
Hi @dennisg

Bedankt voor de hulp. Kan ik wel meerdere abonnementen met de 'klassieke' abonnementen nemen op 1 kaart?
Reputatie 4
Hallo @xdevrij,

Nee helaas. De abonnementen overlappen elkaar of het paaltje weet niet welk abonnement hij moet gebruiken en kan dus ongunstig voor jou uitpakken.

Als je perse 2 abonnementen wil, raad ik je 2 verschillende ov-chipkaarten aan met flex (in jou voorbeeld, 1 met weekend vrij en 1 met altijd voordeel). Je zit dan ook niet meer met saldo.

Als je een product voor bus, Tram, metro wilt hebben moet dit ook op een andere kaart staan zonder flex. Dit gaat ook niet goed samen.

Reageer