beantwoord

Compensatie NS flex abbonement als je er geen gebruik van maakt?

• 17 april 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi,

Ik heb een vraag rondom mijn abonnement. Ik heb een altijd vrij abonnement (351 p.m.). Door deze coronacrisis werk ik thuis en reis ik dus niet meer. Mijn abonnement heb ik dus gisteren tijdelijk gewijzigd naar de basis. Ik wil graag weten of ik (deels) van het geld terugkrijg van deze maand?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 april 2020, 11:56

Goedemorgen Lego en welkom bij de NS Community!

Ja! Je krijgt een restitutie, naar rato van de periode die je al hebt vooruitbetaald voor je Altijd Vrij abonnement, maar die je niet meer zal gebruiken door de overstap naar NS Flex. Als je gisteren je abonnement hebt gewijzigd naar een NS Flex zonder abonnement, dan zul je dus een restitutie krijgen voor de resterende periode vanaf gisteren.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Lego en welkom bij de NS Community!

Ja! Je krijgt een restitutie, naar rato van de periode die je al hebt vooruitbetaald voor je Altijd Vrij abonnement, maar die je niet meer zal gebruiken door de overstap naar NS Flex. Als je gisteren je abonnement hebt gewijzigd naar een NS Flex zonder abonnement, dan zul je dus een restitutie krijgen voor de resterende periode vanaf gisteren.

Hoi Stijn,

Ik heb heel deze maand niet gereisd. Krijg ik dan een restitutie voor ook die dagen? Of geldt de restitutie alleen vanaf het moment dat je je abonnement wijzigt?

Badge +3

U krijgt alleen restitutie voor het resterende deel van de maand, dus inderdaad vanaf het moment dat het abonnement gewijzigd is.

Reageer