beantwoord

Contactinfo van oa HTM bij aanmelden NS Flex hoe alsnog te verwijderen?

• 9 juni 2019
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 2
Toen ik mij gister meldde voor NS Flex kon ik op een gegeven moment de zaak niet afronden. Het knop lichtte niet op. Dacht eerst dat het lag aan de melding hoe ik op de hoogte gebracht wilde worden, door o.a. HTM (die was voor "gemak" door NS aangevinkt). Alles uitgezet. Nee, werkt niet. Dan alles aangezet. Ook dan werkte het niet.

Later bleek dat 1 van de 2 voorwaarden niet was aangevinkt. En ik dacht dat ik het aangevinkt had. Maar het was gelukt. Nu 1 dag later kreeg ik een welkomsbericht van HTM. O, die wilde ik helemaal niet ontvangen. Dat wil ik alsnog uitzetten. Daar heb ik geen behoefte aan. Omdat ik dit via NS had "aangemeld", wil ik dit alsnog blokkeren. Ik weet dat er 3 vinkjes waren, De andere namen weet ik het niet meer.

Maar waar kan ik dit bij NS eruit gooien? Via MijnNS zie ik geen enkel indicatie. En ik ga er gewoon vanuit dat als NS iets als keuze aanbiedt, ik dit ook via NS als keuze kan deactiveren. Maar ik kan het nergens vinden. Wie weet het?
icon

Beste antwoord door Iris NS 9 juni 2019, 17:08

Hoi Valewijn,

Wat vervelend dat je er niet op een makkelijkere manier doorheen kwam. Ik neem aan dat je hiervoor contact op kunt nemen met de klantenservice van HTM.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Valewijn,

Wat vervelend dat je er niet op een makkelijkere manier doorheen kwam. Ik neem aan dat je hiervoor contact op kunt nemen met de klantenservice van HTM.
Badge +3
Ik denk dat het om NS Extra gaat, waar je diverse opties kunt kiezen voor meldingen.

Helaas kan ik daar (via Mijn NS) op dit moment niet bij... 🤔

Reputatie 2
Hoi Valewijn,

Hoi Iris,

Hun e-mail nogmaals gelezen. Klinkt als iets eenmaligs, want geen mogelijkheid om mails niet meer te willen ontvangen. Wil ik mails ontvangen over de wijzigingen, dan moest ik inloggen (dus aanmelden). Dus laat ik het hier bij.

In elk geval bedankt.
Reputatie 2
Ik denk dat het om NS Extra gaat, waar je diverse opties kunt kiezen voor meldingen.

Helaas kan ik daar (via Mijn NS) op dit moment niet bij... 🤔

Dag Robert,

Momenteel heb ik 2 ov-chipkaarten, waarvan 1-tje als reserve. Maar beide kaarten lopen deze maand af. Bij de reservekaart kreeg ik de melding "Een moment..." en daar bleef het bij..Bij de hoofdkaart kwam ik er meteen in, maar kon mij niet aanmelden, omdat de kaart binnen 4 dagen zal verlopen.

Dat klopt, want bij aanmelding van NS Flex kreeg ik dat ook te zien. Geen punt, want dat was ook een goede reden om over te stappen naar NS Flex en krijg ik een nieuw ov-chipkaart deze week..En met het nemen van een abonnement hoef ik geen tientje te betalen. Dat scheelt weer. 😉

Reageer