beantwoord

Correctietarief flex klassenwissel

• 20 november 2018
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Hallo,

vandaag tijdens mijn reis naar Zwolle gebruik gemaakt van de klassewisseling binnen mijn flexabonnement. Ik had de klassewissel ingesteld en hier heb ik een bevestiging van ontvangen. Niet veel later kreeg een mail met een correctietarief van €20 ivm een foutieve klassewissel. Dit vind ik niet kunnen en begrijp ook niet hoe dit kan, nadat ik de wissel wel heb aangegeven. Hopelijk kan hier nog wat aan gedaan worden.
icon

Beste antwoord door Iris NS 20 november 2018, 22:16

Welkom bij onze NS Community, Kim491 :)

Ik kijk dit graag voor je na. Wil je me je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum sturen in een privébericht? Dan ga ik kijken of ik kan zien wat er aan de hand is. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

6 reacties

Lijkt me een case voor een moderator.
Welkom bij onze NS Community, Kim491 :)

Ik kijk dit graag voor je na. Wil je me je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum sturen in een privébericht? Dan ga ik kijken of ik kan zien wat er aan de hand is. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.
Ik heb helaas nog geen reactie gekregen van Iris. Kan iemand anders helpen?
Onze Moderators zijn niet 24/7 actief, Kim491! Onze diensten kunnen vrij verspreid over de week liggen, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt op een privébericht. Toevallig zal Iris morgen weer werkzaam zijn op de Community, dus ik ga ervan uit dat je dan verder geholpen wordt!
Hoi Kim491,

Ik zie inderdaad dat je een klassewissel naar de 1e klas hebt doorgevoerd en vrij snel daarna je klasse weer teruggewisseld hebt. Waarschijnlijk is er hierdoor wat mis gegaan. Ik heb het correctietarief nu hersteld voor je.
Hoi Kim491,

Ik zie inderdaad dat je een klassewissel naar de 1e klas hebt doorgevoerd en vrij snel daarna je klasse weer teruggewisseld hebt. Waarschijnlijk is er hierdoor wat mis gegaan. Ik heb het correctietarief nu hersteld voor je.

Dank je wel iris!

Reageer