beantwoord

Dal vrij flex in 2021 65 + korting

• 5 november 2019
  • 10 reacties
  • 197 Bekeken

Ik wil weten hoe het zit met de 65+ korting in 2021 in combinatie met dalvrij.

Ik heb vandaag op het nieuws gelezen dat de dalvrij op saldo komt te vervallen en daarvoor dalvrij flex in de plaats komt.

Mijn ouders worden dit jaar 65 en willen gebruik gaan maken van het dalvrij abonnement blijft de 65+ korting bestaan bij het dalvrij flex abonnementen in 2021?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 14:23

Ja, de korting voor 65+ blijft behouden, dat staat ook op onze site. Het is er nu alleen (nog) niet. Als je dus nu als 65-plusser een voordelig Weekend Vrij of Dal Vrij abonnement hebt, dan is het advies om niet nu al je abonnement te wijzigen, maar te wachten tot dit wel kan met de korting vanwege de leeftijd. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet meegedeeld dat dit abonnement voor deze prijs vervalt. Het huidige 65 plus abonnement is alleen in de klassieke vorm verkrijgbaar. De link met voorwaarden is verdwenen, maar aan te nemen is dat de huidige 65+ abonnementen in Flexvorm verder gaan.

Graag bevestiging door NS.

Reputatie 5

In de vooraankondiging die ik vandaag kreeg staat dat de 65 + korting behouden blijft

Als ook een aantal tekortkomingen van flex worden weggenomen heb ik er geen moeite mee.

Ja, de korting voor 65+ blijft behouden, dat staat ook op onze site. Het is er nu alleen (nog) niet. Als je dus nu als 65-plusser een voordelig Weekend Vrij of Dal Vrij abonnement hebt, dan is het advies om niet nu al je abonnement te wijzigen, maar te wachten tot dit wel kan met de korting vanwege de leeftijd. 

Blijft de korting van 50%?  Voor 65+

Welke korting van 50%?

Voor 65-plussers is het Dal Vrij abonnement niet 105,- euro maar 45,- euro. Ik wist niet dat er 50% op de site stond. Het leeftijdsvoordeel in het abonnementsgeld bij Dal Vrij en Weekend Vrij blijft voor 65-plussers.

Bedankt voor je info, wel vind ik het jammer dat er veel belangrijke informatie achterwege wordt gelaten waardoor dit voor veel onzekerheid zorgt en je zelf op zoek moet naar de antwoorden.

Ik neem aan dat dit nieuwe concept niet gisteren is bedacht.

Bedankt voor je info, wel vind ik het jammer dat er veel belangrijke informatie achterwege wordt gelaten waardoor dit voor veel onzekerheid zorgt en je zelf op zoek moet naar de antwoorden.

Ik neem aan dat dit nieuwe concept niet gisteren is bedacht.

Er staat veel op de site en vragen mogen ook via: https://community.ns.nl/abonnementen-2/abonnementen-update-61370. Het is enkel een aankondiging. Ik begrijp dat er veel vragen zijn, maar er zal nog zeker meer informatie aankomen.

Ik heb de vooraankondiging gelezen maar er stond echter niets in over de korting voor 65+ maar er is nu opheldering 😉

Reageer